sobota, 11 marca 2023

10 LAT BLOGA POLSKIE WAKACJE NA SARDYNII

Dziś szczególna rocznica dla mnie. Dokładnie 10 lat temu moja 13 letnia wówczas córka założyła mi bloga - http://wakacje-sardynia.blogspot.com/ . “Mamo, musisz mieć bloga, bez bloga nic nie zdziałasz”. wtedy nawet nie wiedziałam co to jest blog .Dziś opowiadam o Sardynii różnymi kanałami, na fb, YT, w moich przewodnikach. Ale przez kilka pierwszych lat mój stary blog opowiedział o Sardynii wielu rodakom, a że wtedy nie było w sieci wiele po polsku o tej wyspie, sam szybko się wypozycjonował. Popychała go na falach internetu moja pasja i miłość do Sardynii:) Trochę go muszę posprzątać, tylko wciąż brak czasu…Jego najcenniejszą zakładką sa relacje polskich rodzin, par i samotnych podróżników z pobytów na Sardynii - http://wakacje-sardynia.blogspot.com/.../morskie... Ogrom inspiracji i praktycznych info. A córka dziś kończy studia filologia włoska i prowadzi mi Instagram. “mamo, bez Insta nic nie zdziałasz”, ale ja tego Instagrama jakoś nie czuję

😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz