poniedziałek, 11 marca 2013



Kilka lat temu trafiłam na Sardynie i zakochałam się w tej wyspie bez pamięci. Podczas wielu podróży tam, nocowałam w wielu tanich mieszkaniach, z czasem o takich mieszkaniach pisali mi także kontaktujący się ze mną rodacy. Ponieważ kwestia noclegu to jedna z najważniejszych spraw przy planowaniu wakacji, postanowiłam przedstawić te sprawdzone miejsca noclegowe na tym blogu, wraz z radami, wskazówkami i konkretnymi informacjami wynikającymi z bardzo wielu podróży, które odbyłam na Sardynię.
Zapraszam więc do spędzenia niezapomnianych wakacji na Sardynii. Wyspy pełnej kontrastów, gdzie słońce świeci 300 dni w roku.Znajdziecie tu piękne nadmorskie kurorty jak i dzikie, górzyste tereny, puste nawet w lipcu małe plaże i pełne życia ludowe festyny. Spróbujecie pysznej i zdrowej kuchni i wyśmienitego lokalnego wina , zwiedzicie fascynujące prehistoryczne warownie i popłyniecie w cudowny rejs stateczkiem lub jachtem.
      Sardynia ma prawie 1900 km wybrzeża! A na nich przepiękne, czyste, otoczone naturą plaże. Dzięki mądremu gospodarowaniu przestrzenią, nie wolno w pobliżu plaż stawiać wielkich hoteli, stąd wielki urok i naturalność sardyńskich wybrzeży.
    Na blogu znajdziecie przyjazne Polakom miejsca noclegowe w różnych miejscach Sardynii. Od dwuosobowych do wieloosobowych. Są tu także domy z kilkoma mieszkaniami, gdzie pomieści się duża grupa przyjaciół. W większości to tańsze rozwiązania. Jeśli szukacie czegoś z wyższej półki, skontaktuję Was z polskim biurem podróży na Sardynii - ekspertem w temacie pięknych domów. Ja jestem ekspertem od tego, jak w podróży oszczędzić i przede wszystkimi tymi informacjami dzielę się na tym blogu i w mailach. Jestem przekonana, że każdą zwykłą polską rodzinę , przy odpowiedniej organizacji, może być stać na fajne wakacje na Sardynii, to nie jest wyspa tylko dla bogaczy.

byłam na Sardynii kilkadziesiąt razy, przestałam już liczyć...:)

    Pomogę Wam wybrać miejsce spełniające Wasze oczekiwania, skontaktuję z właścicielem mieszkania, domu, doradzę jak zorganizować podróż i zaplanować czas urlopu. Znajdą się miejsca dla zorganizowanych grup, chcących na przykład uprawiać jogę, kolarstwo, wspinaczkę czy trekking a także miejsca przyjazne osobom niepełnosprawnym. Wy natomiast, spędzając wakacje w proponowanych przeze mnie miejscach, stajecie się tzw. "turystami świadomymi" - to znaczy, zostawiacie wasze pieniądze u ludzi, do których tak naprawdę należy Sardynia, nie w ogromnych międzynarodowych turystycznych "fabrykach".

   wymianą informacji na temat wakacji na Sardynii zajmuje się już kilka lat i daje mi to wiele satysfakcji, ciekawych doświadczeń i fajnych znajomości.

                                                            Serdecznie zapraszam :)

                                                               Alicja.

PROSZĘ NIE ZAMIESZCZAJCIE WASZYCH KONKRETNYCH ZAPYTAŃ W KOMENTARZACH NA BLOGU - RZADKO JE PRZEGLĄDAM I W TEN SPOSÓB NIE OTRZYMACIE ODE MNIE PROPOZYCJI NOCLEGÓW :) - piszcie na maila, szczegóły w zakładce "kontakt".



porto taverna - zdjęcie pana Wojtka, która tak jak ja, zakochał się w Sardynii


Copyright Alicja Stolarczyk - teksty na mojej stronie tworzę osobiście, proszę o konsultacje , jeśli chcecie ich użyć.


Fot. Widok z tarasu mieszkań " U FRANCISZKI"  w Porto San Paolo -
(zdjęcie wykonane przez polską rodzinę zdolnych fotografów)
Fot. Niesamowicie relaksujący widok z tarasu na Costa Rei .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz