wtorek, 28 maja 2024

Tak wygląda 400 egzemplarzy przesłanych z drukarni :)

 Uff… nie było łatwo wnieść je na pierwsze piętro. Teraz jeszcze ogarnąć wysyłkę, umieścić produkt w sklepie https://sardyniaalicji.pl/ i od 30 maja mój pierwszy wydany drukiem przewodnik po Sardynii ( po 7 e-bookach) powędruje do poszukiwaczy najdzikszych zakątków na Sardynii.

100 dzikich plaż, skalnych basenów i term na Sardynii. Wydałam tę pozycję sama i niebawem nagram filmik o super ciekawym doświadczeniu self-publishing. Na razie wielkie dzięki dla Konrad Jajecznik za pomoc w ogarnięciu całego procesu oraz drukarni Totem.com.pl Wielkie dzięki także dla wszystkich, którzy od lat pytali - “Alicja, kiedy wydasz przewodnik drukiem? “ Zmobilizowaliście mnie!
Także wysyłkę ogarnę sama, z pomocą męża i córki, 2 razy w tygodniu powędrujemy do paczkomatu 🙂 Funduszy starczyło tylko na 400 sztuk, z czego ok. 50 już zarezerwowali sympatycy moich przewodników. Mam nadzieje, że w krótkim czasie te wielkie paczki znikną z pokoju 😉





1 komentarz:

  1. dokładnie, również tak uważam że najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja.
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń